خريد ملك در قبرس شمالي

براورد نسبي هزينه هاي زندگي در قبرس

خريد ملك در قبرس شمالي

۱۰ بازديد

خريد ملك در قبرس شمالي

براي اشنايي شما عزيزان با اين جزيره زيبا سعي كرديم مطلبي كامل و مفيد ارائه كنيم. مزاياي بسياري جهت زندگي در قبرس وجود دارد كه عبارتند از: دارا بودن يك محيط بسيار امن با نرخ و جنايت كم، استاندارد بالاي مراقبت هاي بهداشتي، بيمارستانهاي خصوصي مقرون به صرفه و مناظر زيبا و علاوه بر اين، قيمت ملك در اين كشور در مقايسه با ساير كشورهاي عضو اتحاديه اروپا نسبتا ارزان است. در انتها نيز به صورت نسبي قيمت اغلب موارد مهم را براي شما نوشته ايم كه قبل از خريد ملك در قبرس شمالي بتوانيد يك حساب كتاب سرانگشتي داشته باشيد.

 عكس

اطلاع از هزينه زندگي در قبرس  و هزينه اقامت يا هزينه تحصيل بخش مهمي در تصميم گيري براي مهاجرت يا حتي سفر گرشگري به يك كشور است. چرا كه فرد بايد بتواند براي هزينه هاي خود برنامه ريزي كند. كشور قبرس كه جزيره بسيار زيبايي مي باشد به تازگي روش هاي آسان تري را براي اخذ شهروند اين كشور ارائه كرده است، ارائه يك برنامه شهروندي سريع براي مهاجران سرمايه گذاري در اين كشور به علت توسعه اقتصادي قبرس يكي از اين موارد مي باشد. شما مي توانيد براي اخذ شهروندي قبرس با سرمايه گذاري كمتر از دو ميليون يورو (2.8 ميليون $) واجد شرايط اين نوع از مهاجرت گرديد.آب و هواي قبرس معتدل اين كشور يكي از موضوعاتي است كه سبب جذب بسياري مهاجر به اين كشور مي باشد.

 

كشور قبرس با ۱،۱۰۰،۰۰۰ نفر جميعت يكي از پيچيده ترين كشورهاي دنياست. چرا كه اين كشور به دو بخش با دو دين و دو زبان كاملا متفاوت تقسيم ميشود. بخش شمالي مسلمان و با زبان تركي هستند و بخش ديگر مسيحي ارتدوكس با زبان يوناني. ۷۷% مردم اين كشور يوناني و ۱۸% ترك هستند. اين شرايط زماني رخ داد كه اين كشور از بريتانيا جدا شد و حاكميت آن به تركيه و يونان سپرده شد.

 عكس

اقتصاد اين كشور بر پايه صادرات و واردات محصولات كشاورزي، صنعتي، پوشاك، مواد خوراكي و… بنا شده كه البته اين تنها نقطه اشتراك دو بخش قبرس است. قبرس آب و هوايي معتدل دارد كه همين عامل اصلي توجه بالاي اين كشور به كشاورزي است. مورد ديگري كه در اقتصاد قبرس نقش مهمي دارد صنعت گردشگري اين كشور است كه سالانه افراد زيادي را جذب اين كشور مي كند.هزينه تحصيل و هزينه زندگي در قبرس براي افراد متقاضي مهاجرت به اين كشور از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. دليل آن هم اين است كه اگر فرد با هزينه ها آشنا شود بهتر مي تواند براي هزينه خود تصميم گيري كرده و با آگاهي بيشتر براي مهاجرت اقدام كند. البته براي خريد ملك در قبرس شمالي و اطلاع از قيمت دقيق ملك مورد نظر گفتني است كه بايد با كارشناسان مربوطه تماس بگيريد و سوال كنيد.

 

اگر شما مي خواهيد براي اقامت در قبرس اقدام كنيد، شما بايد براي براي دريافت مجوز مهاجرت به سازمان هاي مربوطه مراجعه كنيد و درخواست خود را ارسال كنيد، تا براي شما ويزاي اقامت صادر شود. لطفا در صورت تمايل براي اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد ما به شما در امر مهاجرت به قبرس كمك خواهيم كرد.

 

شرايط و هزينه زندگي در قبرس : اجازه اقامت دائم قبرس

يكي از انواع سريع به دست آوردن اقامت كشور قبرس كه براي بهبود شرايط اقتصاي اين كشور تعيين شده است و به اتباع كشور هاي جهان سوم نيز براي مهاجرت سريع كمك مي كند روش سرمايه گذاري در قبرس مي باشد. اگر چه روش هاي متعددي نظير كارنيروي ماهر، تحصيل، ازدواج و … نيز براي اخذ اقامت اين كشور وجود دارد. قانون اقامتي اين كشور در سال 1972 تدوين شده است و از آن زمان تاكنون بارها تغيير كرده است.

 عكس

براي به دست آوردن اقامت طولاني مدت، تبعه كشور ثالث بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد:

 

منابع مالي منظم و پايدار براي خود و وابستگان وي كه در قبرس زندگي مي كنند بدون توسل به سيستم كمك هاي اجتماعي در قبرس؛

بيمه بهداشتي در برابر خطرات كه معمولا شركت هاي بيمه قبرس اين مورد را تحت پوشش قرار مي دهند.

عدم تهديد نظم عمومي يا امنيت عمومي

اثبات محلي براي اقامت در زمان حضور در كشور قبرس.

شرايط و هزينه زندگي در قبرس : جزييات و ريز هزينه زندگي در قبرس

در نظر گرفتن هزينه زندگي در قبرس و پيشبيني آن امري بسيار مهم است كه فرد مهاجر بايد قبل از سفر آن را در نظر بگيرد. به طور كلي هزينه هاي زندگي تا حد زيادي بستگي به سبك زندگي افراد دارد. هزينه ماهانه زندگي در قبرس حدود 500 الي 600 يورو مي باشد. هزينه هاي مذكور مربوط به سال 2020 مي باشد و شامل ميانگين هزينه ها مي باشد. البته مهم ترين بخش در خريد ملك در قبرس شمالي اين است كه ملك مورد نظر خود را دقيقا مطابق با انچه كه ميخواهيد بتوانيد پيدا كنيد.

 عكس

شرايط و هزينه زندگي در قبرس : هزينه خوراك و غذا در قبرس

فست فود و رستوران

 

هزينه يك وعده خوراك در رستوران ارزان قيمت ۳۲.۰۵ لير

هزينه يك وعده خوراك در رستوران معمولي (دو نفر)  ۱۲۸.۱۸لير

هزينه يك عدد مك دونالد ۱۹.۲۳ لير

كافه و بار

 

هزينه يك فنجان كاپوچينو ۹.۳۶ لير

هزينه ۰.۳۳ ليتر نوشابه ۴.۰۶ لير

هزينه ۰.۳۳ ليتر آب معدني ۲.۲۳ لير

سوپر ماركت

 

هزينه يك ليتر شير  ۴.۲۷ لير

هزينه يك قرص نان فرانسوي ۴.۳۲ لير

هزينه يك كيلو برنج ۵.۱۱ لير

هزينه يك شانه تخم مرغ ۸.۵۰ لير

هزينه يك كيلو پنير محلي ۲۴.۹۵ لير

هزينه يكي كيلو گوشت سينه  ۲۵.۰۴ لير

هزينه يك كيلو گوشت ران  ۲۸.۴۹ لير

هزينه يك بسته سيگار ۱۴.۴۲ لير

ميوه و سبزيجات

 

هزينه يك كيلو سيب ۵.۹۶ لير

هزينه يك كيلو موز ۴.۷۵ لير

هزينه يك كيلو پرتقال ۳.۹۳ لير

هزينه يك كيلو گوجه ۴.۳۵ لير

هزينه يك كيلو سيب زميني ۲.۲۲ لير

هزينه يك كيلو پياز ۲.۳۷ لير

   اياب و ذهاب

 

بليط مترو ۴.۸۱ لير

تاكسي ۱۱.۴۴ لير

تاكسي تا يك كيلومتر ۳.۲۰ لير

تاكسي تا يك ساعت انتظار ۵۶.۰۸ لير

عكس

ورزش و تفريح

 هزينه ماهانه باشگاه بدن سازي ۱۵۰.۳۵ لير

بليط سينما ۲۵.۶۴ لير

پوشاك

يك شلوار جين ۲۱۱.۶۸ لير

يك دست لباس ورزشي ۱۱۹.۹۳ لير

يك جفت كفش نايك ۲۲۲.۸۹ لير

يك جفت كفش چرم مردانه  ۲۶۱.۰۹ لير

قيمت يا هزينه اجاره خانه در قبرس

 

اجاره آپارتمان ۱ خوابه در مركز شهر ۱،۱۱۹.۸۰ لير

اجاره آپارتمان ۱ خوابه در حومه شهر ۹۶۷.۳۱ لير

اجاره آپارتمان ۳ خوابه در مركز شهر ۱،۸۸۹.۲۹ لير

اجاره آپارتمان ۳ خوابه در حومه شهر ۱،۴۷۳.۱۷ لير

قيمت هر متر مربع آپارتمان در مركز شهر ۵،۰۹۲.۸۹ لير

قيمت هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر ۳،۸۸۸.۳۹ لير

البته قيمت اپارتمان و يا خانه ها به صورت نسبي نوشته شده است و شما براي خريد ملك در قبرس شمالي بايد با متخصصين و مشاورين املاك ما در ارتباط باشيد و بتوانيد قيمت دقيق را بدانيد زيرا خانه ها براي اساس موقيعت هاي مختلف داراي قيمت هاي مختلفي نيز هستند.

 

زبان رسمی قبرس:

ترکی استانبولی و یونانی است

بهترین زمان سفر به قبرس

قبرس دارای آب و هوای مدیترانه ای ای و تابستان های گرم و طولانی دارد که از اواسط مه تا اواسط اکتبر ایت هوای  گرم و تابستانی ادامه دارد. زمستان های قبرس از ماه های دسامبر تا فوریه می باشد و همچنین این دو فصل با پاییز و بهار کوتاه از یکدیگر جدا می شود. بهترین زمان سفر به قبرس از ماه آوریل تا اکتبر ادامه دارد.در این فصل ها برای رزرو هتل و رزرو پرواز در این فصل ها راحت و تمامی رستوران ها و مراکز تفریحی باز می باشد.

راهنمای سفر به قبرس

 

 

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد